گروه اجتماعی: سازمان حج و زیارت از متقاضیان عمره که تا ۱۵ مهر ۸۵ ثبت نام کرده‌اند خواست برای اعزام به عمره به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: اسامی دفاتر زیارتی دارای سهمیه عمره مرحله دوم ۲۸ فروردین در روزنامه‌های کثیر‌الانتشار و جراید استانی اعلام می‌شود. دارندگان فیش‌های عمره تا تاریخ ۱۵ مهر ۸۵ می‌توانند از روز ۳۰ فروردین به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه و برای تشرف ثبت‌نام کنند.

عبدالله نصیری به متقاضیان توصیه کرد که دفاتر مجاز زیارتی مورد نظر خود را با توجه به تاریخ پرواز و هزینه، انتخاب کنند.

مرحله دوم عمره شامل پروازهای ۷ تیر تا ۸ شهریور می‌شود که در این مرحله حدود 250 هزار نفر به عمره اعزام خواهند شد.

در مرحله اول اعزام که از ۵ فروردین ماه آغاز و تا ۶ تیر ماه ادامه دارد بیش از ۳۵۰ هزار نفر موفق به انجام مناسک عمره می‌شوند.

امسال ۶۰۰ هزار زائر به عمره مفرده اعزام خواهندشد.بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، هم اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت اعزام به عمره هستند.

اعزام خارج از نوبت سالمندان به حج تمتع

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: متولدین سال ۱۳۰۵ و قبل از آن که تا پایان سال ۸۴ برای سفر حج تمتع ودیعه گذاری کرده‌اند، امسال خارج از نوبت به حج تمتع اعزام می شوند.

به گفته نصیری، حدود ۴ هزار نفر شمول اعزام خارج از نوبت می‌شوند که در صورت مراجعه، همه آنها امسال اعزام خواهند شد.

همچنین در صورت تایید کمیسیون پزشکی بر بیمار این افراد و ناتوانی انجام امور خود، یک همراه نیز با آنان خارج از نوبت اعزام می‌شود که البته باید همراه نیز دارای فیش بانکی حج تمتع باشد.

کد خبر 48642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز